توجه

 جهت دریافت کدفعالسازی ارسال اطلاعات صحیح الزامی می باشد بدیهی است مسئولیت عدم تطابق یا اشکال در اطلاعات ورودی بعهده خریدار بوده و پیگیری قانونی خواهد داشت لذا قبل از ورود اطلاعات به موارد ذیل توجه فرمایید

لطفا ابتدا IMEI دستگاه خود را با شماره گیری #06#* دریافت نموده و از مطابقت آن با کارتن اطمینان حاصل نمائید.

بعد از دریافت کد فعالسازی به سایت همتا مراجعه کنید جهت فعالسازی،موفق باشید

نکات قابل توجه در زمان درخواست کد فعالسازی

لطفا شماره تماس با کدملی مرتبط باشد

لطفا در هنگام ثبت IMEI 1 را وارد کرده و اگر با خطای شماره سریال وجود ندارد مواجه شدید بار دیگر IMEI 2 را وارد کنید اگر مشکلی بود با پشتیبان تماس بگیرید لطفا شماره همراهی که وارد میکنید روشن باشد و دارای آنتن تا بتواند کد فعالسازی را دریافت نماید، مشتریان عزیز درخواست کننده کد فعالسازی،لطفا در نظر داشته باشید بازه طبیعی ارسال کد فعالسازی 1 تا 10 دقیقه میباشد چنانچه در روند ثبت اطلاعات اشتباه و یا در روند ثبت اطلاعات جهت دریافت کد فعالسازی با مشکلی مواجه شدید اطلاعات درخواستی خودتان را به شماره تلفن پشتیبانی 09013694848 پیامک کنید یا با شماره تلفن دفتر مرکزی ۰۴۴۳۵۶۳۲۲۸۸ تماس حاصل فرمایید. با تشکر از صبر و شکیبایی شما.

———————————————————————————————————————————————–

اخطار!

لطفا کد فعالسازی دستگاه خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.با توجه به اینکه کد فعالسازی مصداق مالکیت دستگاه می باشد در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

خریدار گرامی حتما در هنگام خرید نسبت به دریافت کد فعالسازی خود اقدام نمائید.در غیر اینصورت شرکت تجارت رادمان شاهان آرسس هیچ مسئولیتی در قبال هر گونه سوء استفاده از کدفعالسازی شما را نخواهد داشت.

 

لطفا متن داخل تصویر را وارد کنید:
تماس با ما

ما در حال حاضر در حال حاضر نیستیم. اما شما می توانید یک ایمیل به ما ارسال کنید و ما به شما خواهیم رسید، asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید